מיקום המשרה: עין המפרץ למפעל באזור עכו דרוש.ה מנהל.ת מכונות RSC. מנהל.ת RSC אחראי.ת להשגת יעדי המכונות בתפוקה, איכות, פחתים, השבתות ואחזקה, ולניהול המשאב האנושי: …
רפרנט.ית סוכנים למערך ערוצי הפצה מספר משרה 343898
מיקום המשרה: בני ברק לבית השקעות מוביל הממוקם בבני ברק דרוש.ה רפרנט.ית סוכנים למערך ערוצי הפצה. במסגרת התפקיד: – מתן מידע ומענה מקצועי לסוכני החברה …
אחיות.אחים למרכז רפואי שיקומי באשדוד! מספר משרה 344356
מיקום המשרה: אשדוד למרכז רפואה, שיקום וסיעוד באשדוד דרושים.ות אחיות.אחים עם היתר קבוע לעבודה במשמרות- אפשרות שיבוץ במחלקות שיקום, סיעוד ומונשמים. עדיפות למשרה מלאה כולל …
אחראי.ת מחסן ראשלצ מספר משרה 344265
מיקום המשרה: ראשון לציון התפקיד כולל קבלת קהל (מתקינים ולקוחות חברה) וניפוק סחורה למתקינים, טיפול בהזמנות, הפקת תעודות משלוח ותעודות החזרה, הפקת קבלות, מעקב אחר …
פיזיותרפיסט.ית למרכז רפואי שיקומי באשדוד! מספר משרה 344380
מיקום המשרה: אשדוד למרכז רפואי שיקומי.טיפולי באשדוד דרוש.ה פיזיותרפיסט.ית לעבודה מול משוקמים ובגיל השלישי דרישות נכונות למשרה מלאה.א-ה.8:00-16 בוגר עם תואר לקראת רישיון או עם …
מטפלות.מטפלים ככח עזר למרכז רפואי באשדוד! מספר משרה 344358
מיקום המשרה: אשדוד למרכז שיקומי.סיעודי באשדוד דרושיות.ים מטפלות. מטפלים (כח עזר למחלקות אישפוז)- · עבודה עם מאושפזים, כולל טיפול אישי . · …
מרפא.ה בעיסוק למרכז רפואי.שיקומי באשדוד מספר משרה 344367
מיקום המשרה: אשדוד למרכז רפואי שיקומי באשדוד דרוש.ה מרפא בעיסוק עבודה עם מטופלים שיקומיים כולל גיל שלישי דרישות: · בוגר.ת עם רישיון או לקראת קבלת …
עובדי.ת משק למרכז רפואי באשדוד! מספר משרה 344390
מיקום המשרה: אשדוד למרכז רפואי שיקומי באשדוד דרושים.ות עובדי משק עובדי.ת משק לניקיון החדרים, להזיז מיטות, אבק, חדר אוכל. מרפסות נקיון מקלחות ושירותים העבודה במשמרות …
מזכיר.ת מנכ"ל – עבודה זמנית מספר משרה 345164
מיקום המשרה: כרמיאל לחברת פארמה, דרוש.ה מזכיר.ת מנכ"ל למשרה זמנית במשרדי החברה בכרמיאל. הגדרת התפקיד: ניהול לו"ז: תיאום וזימון פגישות, כולל חברי דירקטוריון, בעלי מניות …
מנהל.ת ייצור והרכבות מספר משרה 345059
מיקום המשרה: חדרה לחברה יצרנית וותיקה וטובה דרוש.ה מנהל.ת ייצור והרכבות. הגדרת תפקיד: ניהול מערך ייצור של כ50 עובדים ומנהלי ביניים בתעשיית המתכת ארגון וניהול …